Ännu mer blommor :)



Ett lätt och fint alternativ till placeringskort som du bara sätter på ex vinglaset.
Ser väldigt vackert ut och ger en fin färg touch tycker jag.
Jag tycker också det är fint med placeringskort som inte står på bordet, och man kan även ta bort namnet på blomman och sen lägga den på bordet som dekoration.



Detta är ett likadant bara jag har satt fast blomman med ett sidenband runt glaset.
Jag har även satt ihop en massa små blommor i alla möjliga slags färger som man kan använda till massor av kort.



Ovan ser man på ett ungefär hur storleken är på blommorna.
Allt som ni vet går att beställa och så även de små blommorna.
Ni kan få precis den färg ni vill och vilka storlekar som helst, så tveka inte att höra av er!

Det var ett roligt inlägg att göra med många härliga färger :)
Tack för att ni titta in :)
Ses nästa gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0